learning
遊學全世界 Learning Adventure
遊學聽我講
遊學聽我講 > 李樂詩博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李樂詩博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李樂詩博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze

極地科學工作者


塔克拉瑪干沙漠之衣食住行

2016-08-05

 

「遊學聽我講」今集與李樂詩博士及夏妙然分享遊學體驗的朋友是Jamie梁愷妍同學。曾到塔克拉馬干沙漠遊學的她,分享了以下見聞:

有「死亡之海」之稱既塔克拉瑪干沙漠係全球第二大既流動性沙漠。係沙漠嘅時候,我地都係全靠沙漠公路,先可以穿越成個沙漠。而為咗保護呢條公路唔好俾沙掩蓋,係路嘅兩旁都種咗防護林。

係入沙漠之前我地買左隻羊帶入沙漠食,見到隻羊俾人「劏」果下,個心真係好唔舒服,佢死得好慘丫!!! 不過「物兢天擇,適者生存」,對隻羊最好既回報就係感恩同物盡其用。唔好浪費任何一部分!

除左肉,唔少得仲有食西瓜消暑。食剩啲西瓜皮都好有用架! 將佢反轉放係地下,就可以保存到西瓜啲水份。小動物甚至缺水嘅人經過都可以補充水份,分分鐘可以救人一命!

係沙漠總共停留三日,當中少不了一些生理需要。沙漠根本無人居住, 所以唔洗奢望會搵到廁所,亦根本無可能有固定嘅廁所。但係,人始終係有生理需要,迫於無奈之下,我地需要「野外大解放」。

做法好簡單,就係係沙上面掘兩個洞,男女各一個。解決完就以隔離嘅沙子覆蓋。由於沙漠天氣乾燥,所以廁坑基本上係無臭味,而排泄物嘅水分都會好快蒸發,再一次回歸大自然。

(照片由被訪者提供)

 

載入中...
收 聽
Jamie與隊友在塔克拉瑪干沙漠合影
Jamie與隊友在塔克拉瑪干沙漠合影
關鍵字: | |