learning
遊學全世界 Learning Adventure
遊學日記
遊學日記 > 遊學全世界小編
遊學全世界小編
遊學全世界小編

遊學簡介︰帶您走遍全世界,從遊歷中學習。透過嘉賓及名人,包括紀曉華、胡慧冲、杜如風、宣柏健等,分享在不同地方的遊學體驗,鼓勵聽眾抱著學習心態遊歷世界,搜羅各地不同類型的遊學課程,以聲音導航,帶領聽眾進入遊學世界。


遊學超荀工!一邊收錢一邊遊歷!

2016-11-09

 

遊學全世界,都可以話係每個鍾意遊歷嘅朋友心裏面最大嘅夢想!但係總係因為唔同嘅因素而一推再推,工作喇,朋友喇,家人喇,資金喇,真係好有多問題。但係今日要同大家介紹嘅呢份工,真係可以解決晒所有嘅問題!呢份超荀工就係飛機試驗員喇!

英國少年Alex Macheras近日就同大家分享佢係呢份工之中嘅工作點滴。Alex主要嘅工作就係喺航空公司開新航線嘅時候去試坐,評估新航線各方面嘅質素。大家可以想像,Alex係收人工飛嚟飛去架!

到底佢會飛去邊,對於佢嚟講又有啲咩野令佢最開心呢?大家記得要收聽今晚嘅遊學全世界!

資料以及相片來源:dailymail

關鍵字: | |