learning
遊學全世界 Learning Adventure
遊學日記
遊學日記 > 遊學全世界小編
遊學全世界小編
遊學全世界小編

遊學簡介︰帶您走遍全世界,從遊歷中學習。透過嘉賓及名人,包括紀曉華、胡慧冲、杜如風、宣柏健等,分享在不同地方的遊學體驗,鼓勵聽眾抱著學習心態遊歷世界,搜羅各地不同類型的遊學課程,以聲音導航,帶領聽眾進入遊學世界。


去遊歷,住邊到好?要住就要處最高嘅!

2016-11-15

 

好多人去遊歷最緊張嘅就係住邊到。有啲人會揀貴而豪華嘅,有啲人就鍾意住到有咩大自然得咁大自然,又有啲人鍾意住有特色有品味嘅地方,但以下落嚟要同大家介紹嘅呢個地方都可以算係一個重口味之選喇。

呢個地方就係位於阿爾卑斯山脈之中,一個名為Foronon Del Buinz嘅山峰之上。呢間旅館其實係為咗一位著名嘅攀山家Luca Vuerich而建造嘅。Luca係2010年不幸係山上遇險離世,一班攀山好友為咗記念佢,於是興建呢間旅館嚟幫忙攀山友。

想知更多,就記得收聽今晚嘅遊學全世界!梓豪詳細話你知~今晚11點,香港電台數碼31台。

關鍵字: | |