learning
遊學全世界 Learning Adventure
遊學聽我講
遊學聽我講 > 李樂詩博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李樂詩博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李樂詩博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze

極地科學工作者


英國高中遊學體驗

2017-06-23

 

去英國讀書就唔需要太擔心語言問題,因為基本嘅英語會話相信大家都有所掌握,不過正如我地廣東話有唔少日新月異嘅潮語,英文同樣有唔少潮語!最為熟悉嘅就係一D英文縮寫,好似omg 就係“oh my god”, lol就係“lots of laugh”, tgif就係“thank god it's friday”,呢D縮寫可能大家打Status嘅時候都有用過, 不過唔知大家又有無試過用「NBD」呢一個字典都有加入嘅潮語呢?呢個潮語同樣係一個縮寫,係「No Big Deal」(沒咩大不了)的意思。

除左縮寫嘅呢一類潮語之外,仲有另一類就係將兩個字夾埋,成為一個新嘅詞匯,好似形容係公共交通工具上「擘髀」霸佔座位的惡行,就叫做「manspreading」;至於,平時肚餓叫「Hungry」,餓到暈發脾氣就和「angry」結合創造出「Hangry」。

當然Jakal我都只係略知皮毛,有興趣認識更多嘅英文潮語,可以考慮好似今晚嘅嘉賓Heidy陳希夷咁去英國遊學,親身同當地人接觸,相信唔單止潮語,仲有好多可以學得到。咁究竟Heidy係英國讀書學到D咩?即刻聽下佢同李樂詩博士仲有MiuMiu夏妙然嘅分享丫!

 

載入中...
收 聽

關鍵字: | 潮語 | 英國 | 李樂詩博士 |